زمان جاري : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 2:14 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم



قوانین انجمن


قوانین و شرایط عضویت در 4bm





 



1) کاربران باید با هویت واقعی در سایت ثبت نام کنند و اطلاعات فرم ثبت نام را با دقت و صحت وارد کنند.



2) تمامی کاربران می بایست در هنگام ثبت نام در سایت ، از کلمات مناسب جهت استفاده در نام کاربری خود استفاده نمایند. در صورت مشاهده کلمات نامناسب، اکانت آن کاربر در اولین فرصت حذف خواهد شد. حتما از حروف انگلیسی برای نام کاربری خود استفاده کنید. همچنین پس از عضویت امکان لغو عضویت توسط کاربر و یا مدیر وجود نخواهد داشت.



2) لطفاً از ساخت بیش از یک حساب کاربری در سایت جداً خودداری فرمایید.



3) تغییر نام کاربری فقط توسط مدیر سایت مجاز است. چنانچه تمایل به تغییر نام کاربر خود دارید در بخش ارتباط با ما نام کاربری قبلی ، نام کاربری جدید و آدرس ایمیل خود را قید نمایید و برای ما ارسال کنید.



4) مسئولیت آثار نمایش داده شده در سایت از لحاظ مالکیت معنوی و حقوق مادی اثر، به عهده ارسال کننده اثر که در این سایت عضو نامیده می شود است و سایت هیچ مسئولیت و پاسخگویی در خصوص آثار ارسالی ندارد.



5) این سایت صرفا محلی است که نوآوران و اعضا دانش خود را به اشتراک می گذارند. لطفا اگر مطلبی را کپی کردید به سایت ارسال نکنید. در صورت مشاهده و یا گزارش عدم رعایت این موضوع مطلب مربوطه حذف و به کاربر تذکر داده شده و در صورت تکرار عضویت کاربر لغو خواهد شد.



5) برای حفظ فضای فنی، تخصصی سایت و احترام به دیگر اعضاء، در صورت ارسال آثار و تصاویر غیر اخلاقی و مغایر با شئون عرفی و اجتماعی و ناقض قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران، بدون درنگ تصویر حذف و عضویت کاربر لغو خواهد شد .



6) در صورت مشاهده هر گونه بی احترامی به کاربران دیگر و مدیران و مسئولان سایت یا مسئولین کشوری و اداری با کاربر مربوطه برخورد خواهد شد و در صورت لزوم دسترسی وی قطع خواهد شد.



7) ارسال هر گونه تبلیغ در مورد فیلتر شکن و وی پی ان و ... در سایت ممنوع می باشد.



 



حال با پذیرفتن قوانین می توانید ثبت نام کنید.